Hasizom erősítése
Tippek

Hasizom erősítése

Ossza meg a cikket:
Izmaink erősítésének számtalan előnye van, többek között jobb lesz a közérzetünk, javulhat általános egészségi állapotunk, nem utolsó sorban pedig ízületeinket is mentesíthetjük a rájuk nehezedő nyomás alól. Izmaink karbantartásához az erősítés éppen annyira fontos, mint a nyújtás és a lazítás. „Gyakorlatok izomerősítéshez” sorozatunkban most a hasizom erősítéséhez mutatunk pár egyszerű gyakorlatot.
Az Ízületőr szakértő gyógytornászainak segítségével folytatjuk sorozatunkat, és a hátizom-, illetve a farizom-erősítő gyakorlatok után most néhány olyan, otthon is könnyedén kivitelezhető gyógytorna gyakorlatot mutatunk, amik hasizmainkat erősítik.

Ne feledjük, mindig melegítsünk be a torna előtt! Ha a mozgás fájdalmat okoz, feltétlenül forduljunk szakemberhez, hogy személyre szabott gyakorlatsorokat állítsanak össze a számunkra! Ízületeink védelmének érdekében pedig használjunk kúraszerűen patikában kapható glükózamint és kondroitint tartalmazó porcépítő készítményeket!

A rendszeres tornához kitartást kívánunk!
 
Gyakorlatok a hasizom erősítéséhez



A két térdet húzzuk hashoz, és derékszögben tartsuk meg! Tarkóra tett kézzel a fejjel emelkedjünk el a lapockák alsó csücskéig, ott 3-4 másodpercig tartsuk meg ezt a pozíciót, majd a felsőtestet engedjük le! Ismételjük meg a gyakorlatot 8-12 alkalommal!

                                                                   
 
Hanyatt fekvésben tegyük tarkóra a kezünket, és mindkét térdünket hashoz húzva a lapockák alsó csücskéig emelkedjünk el a földtől! Az egyik lábat ezzel egyidőben nyújtsuk ki előre, és tartsuk meg ezt a helyzetet 3-4 másodpercig! Ismételjük meg a gyakorlatot másik lábbal is! Izomerősítéshez a gyakorlatot 8-12 alkalommal végezzük el!

  
További tippekért és tanácsokért kövessék Facebook oldalunkat! 
 

Hány
évesek az
ízületei?

Kattog, vagy már fáj is? Ülő munkát végez? Van egy kis súlyfeleslege? Töltse ki a tesztet, és megtudja, hány évesek az ízületei.

Tudja meg most!

35 felett
mindenkit érint

  • Tippek Tippek

    Lúdtalp-megelőző gyakorlatok


    Itt a jó idő, előkerültek a könnyed lábbelik. Az Ízületőr boltozatemelő gyakorlataival megelőzhető a lúdtalp kialakulása.
Ez a webhely a cookie-król szóló irányelveinkben ismertetett cookie-kat használ. Az általunk használt cookie-k típusainak megismeréséhez és saját preferenciáinak beállításával kapcsolatban olvassa el a cookie-król szóló irányelveink mellékletét. Ha hozzájárul ahhoz, hogy cookie-kat használjuk, kérjük, azt itt jelezze.
Hozzájárulok